අපේ අම්මා

මේ කතාව අපේ අම්මා ගැන…….. වරදවා හිතන්න එපා..

දැන් මට 20ක්. මේක වෙනකොට මට 16යි. අපේ තාත්තා රට ගියා අප් පෙඩ් කාලේම. ඉතිං ගෙදර හිටියේ අම්මයි මමයි විතරයි.

so-cute-looking-girl-nude-01
අපේ අම්මා හරිම ලස්සනයි. නියම ශරිරයක් තියේනවා. තන් දෙක පුක හැදේම එලටම තියේනවා. මේ සීන් එක උනේ මං
ඉස්කෝලේ ගිහින් හොරෙන් පැනලා කලින් ආපු දවසක. ඉතිං මං කලින් එන කොට ගෙදර දොර වහලා තිබුනේ. අම්මා කෙහේ
හරි යනකොට යතුර ගේ පිටි පස්සේ හංගලා යන්නේ. මං ඉතිං ගියා යතුර ගන්න… යතුර නෑ. මට දැන් හෙන ප්‍රශනේ යතුරත් නෑ
අම්මත් නෑ.
අම්මාගේ කාමරේ ගාවින් යනකොට අමුතු සද්දයක් ආවා. මං හොරෙන් බලද්දි අම්මට වෙන මිනිහෙක් හුකනවා.
කවුද බලනකොට පොල් පුවක් කඩන්න එන මිනිහා. දෙන්නම හෙළුනේ. එදා තමයි මං අම්මගේ කඳ දැක්කේ.. මටත් නැග්ගා.
එ උනාට මට හෙන කේන්ති. මට කෑ ගැහුවා අම්මට ලැජ්ජ වගේම බය උනා. “ආ හ් පු පු පු පුතා……. මේ මේ.“ අම්මා බය උනා.
අරෑට ගහාලා පන්නලා මං අම්මට බැන්නා. “මේවා නේද කරනනේ ආ මං නැති වේලේ ඉන්නවා මං තාත්තට කියනවා“

අනේ පුතේ තාත්තට නම් කියන්න එපා.. අම්මා අඬනවා.
මට ලැජ්ජයි තමුන්ට අම්මා කියන්න ෂික්.

මේ වෙනකොටත් අම්මා හෙළුවෙන්.මටත් නැගගෙන එනවා.

පුතේ ඔයාට තේරෙන්නෑ. මම ගැනියෙක් මටත් ආසාවන් තියේනවා. තාත්තා නැති උනාම මං මොනවද කරන්නේ.. අම්මා
අඬ අඬා කියනවා…..

එදා මං අම්මා එක්ක කතා කලේ නෑ. මට නින්දයාගෙන නකොට අමිමා ආවා මගේ කාමරේට. මං නිදියන්නේ සරමක් ඇඳලා.
මං නිදිද බලපු අම්මා මගේ සරම ගලවනවා තේරැනා. සරම ගලවලා විසික් කරනකොට මට ඇහැරැනා.

අම්මේ මොනාදමේ කරන්නේ ආ.
අනේ පුතේ මං ආයේ පිට කාටවත් දෙන්නෑ රත්තරන්. ඔයා මගේ පුතා මං ඔයාට දෙන්නම්…
අම්මෙ මෙනාද කියවන්නේ පිස්සුද?
ඔව් ඔයා ගැන පිස්සුවෙන් ඉන්නේ..

මටත් දැන් ෆොම් වෙලා. අම්මා ගැන හෙන ආසාවක් ඇති උනා…………

හරි දැන් මං මොනාද කරන්නනේ..
අම්මට හුකන්න මගේ පැට්යෝ……….

අම්මට 36ක් උනාට පට්ට බඩ්ඩ..

මමත් හා කිව්වා. ඒ අවසරනේ අම්මා මගේ පයිය උරනවා… මටත් දැන් ඉන්න බැහැ.. මම අම්මාගේ ඇදුම් ගලවලා තන් මිරිකුවා..
තොලක් දාලා තන් උරලා මං ආයේ කටට දුන්නා… පස්සේ මං අම්මාගේ හුත්ත ලෙව කෑවා… එතකොම අම්මාගේ හුත්ත තේත් වෙලා.

ආ අම්මට ගිහින් නේ…..

ආ ආආආආ හ්… ම් ම් ම් ම් ම්හ්… මට බැ රත්තරන්. අනේ අසංක පැටියෝ මට හුකන්න…………….

අම්මා මට නම කිව්වා අද…… අම්මාගේ නම රේනු.

අම්මේ මං අම්මට අම්මා කියන්නද රේනු කියන්නද?.
ඔයාට කැමති එකක් කියන්න පැට්යෝ.. මං ඔයාගේ නේ…..

පස්සේ මං අම්මාගේ හුත්තට පයිය දැම්මා….
ආව් ආආආආආආආආආආආහ්……………………………….ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්මහ්.
ආනේ ආයි අම්මා කෙදිරි ගානවා. මං හයියෙන්ම හිකුවා…….

රැ 10 ඉදලා පාන්දර 1 වෙනකල්ම හුකලා පුකේත් ඇරියා..
හුත්ත ඇතුලේම බඩු යැව්වා…. එහෙමම බාදාගෙන නිදිය ගත්තා…………………….

කොහොම හරි තවත් මං හුකනවා.. මේක මගේ හොදම යාළුවන්ට කිව්වා.. උන්ටත් ඕනි කිව්වා. පස්සේ අම්මාව මං යාළුවන්ට දුන්නා.
මගේ යාළුවෝ 12 ක් විකර අම්මට වග කිව්වා… අම්මමයි මමයි ගැනියි මිනිහයි වගේ. තාත්තා 3 පාරක් ඇවිත් ගියා ඒ තුන් පාරට
දවස් 2යිලු හිකුවේ.. තාත්තා ගියාට පස්සේ මමයි අම්මාගේ මිනිහා.

This entry was posted in සිංහල වල් කථා, සිංහල වැල් කථා, සෙක්ස්, sex Stories, Sinhala Sex Stories, Sinhala wela katha PDf, Wal Katha, Wela katha and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to අපේ අම්මා

  1. wasantha says:

    shit

  2. idunil says:

    mama kamathi babala nathiwa dukin inna caple ekakata babaek laba ganna udau karanna mata katha karanna.mama idunil.0719097528 hari email ekata hari katha karanna.

  3. idunil says:

    MAMA boy kenek.mata wayasa29.mage nama idunil.mama kamathi babala nathuwa dukin inna caple ekakata babala hada ganna onima udauwak karanna.babala nathinam mama udau karannam.mahaththayata horen hari mama udau karanna kamathi.nathnam dennagema kaththen unath kamak naha udau karannam.mata call,mail karanna.lankawe onima predesayakin,onima lady kenek katha karanna.sms karanna.rahasya bawa surakimi. 0719097528 OR idunilbandara00@gmail.com

  4. idunil says:

    මම බැදලා නැති කෙනෙක්.මගේ ගම කුරුණෑගල.mama boy kenek.mama kamathi caple ekak ekka sex karanna.mata 30.onima wayasaka kenek call karnna.mudalin udauwak karanna puluwan capal ekak nam wada hodai.nathnam salli thiyena anty kenek unath kamak naha uparima spa,fun dennam.onima deyak karanna.wayasa bedayak naha.rahasya bawa surakimi. babala nathi caple ekak ennawanam udau karanna kamathi.call karala katha karagamu.call me {idunilbandara00@gmail.com}{ 0719417102}

Leave a Reply

